Unanswered topicsActive topics

ORDERING OF WESTSIDERS 2009 DECAL

Exclusive corner for SHC West side members
User avatar
CivicR
8000rpm Red Line
8000rpm Red Line
Posts: 2504
Joined: Sun Dec 25, 2005
Location: WestSider
Contact:

Postby CivicR » Wed Jan 27, 2010 12:03 am

Thanks for the understanding of Bro Devilsgkm, ivant9029 and other folks whom had placed order with EGStanley on the 2009 Westsider Decal. Will update everyone here once we are able to establish communication with EGstanley.

Let's hope we can all meetup during the next SHC gathering @ Kallang Leisure Park.
Image

User avatar
samcity
4000rpm
4000rpm
Posts: 84
Joined: Thu Feb 01, 2007

Postby samcity » Mon Feb 15, 2010 9:12 pm

ya bros, don lose heart, some of the seniors here are tryin their best 2 contact stanley already...pls b patient if reali the worse happen, i believe the spirit of the westsiders will nv fade away over such matters. :)

User avatar
ivant9029
10 000rpm Over Rev
10 000rpm Over Rev
Posts: 7309
Joined: Sat May 03, 2008
Location: YISHUN

Postby ivant9029 » Tue Feb 16, 2010 6:29 pm

samcity wrote:ya bros, don lose heart, some of the seniors here are tryin their best 2 contact stanley already...pls b patient if reali the worse happen, i believe the spirit of the westsiders will nv fade away over such matters. :)

indeed...... 8) 8)
Image

User avatar
yv0nnel0w
8000rpm Red Line
8000rpm Red Line
Posts: 2494
Joined: Sun Feb 12, 2006
Location: Westsiders
Contact:

Postby yv0nnel0w » Wed Feb 17, 2010 9:49 am

samcity wrote:ya bros, don lose heart, some of the seniors here are tryin their best 2 contact stanley already...pls b patient if reali the worse happen, i believe the spirit of the westsiders will nv fade away over such matters. :)

samcity, recently luck not on ur side ah.. keep on seeing ur ride kena hit in fd club.. go bai bai lar.. or matt black not a good color for u? :lol:
Image

Memories are treasure no one can steal.
Parting is heartache no one can heal.
Pple may forget you when u r gone,
but i will remember you no matter how long.

User avatar
CivicR
8000rpm Red Line
8000rpm Red Line
Posts: 2504
Joined: Sun Dec 25, 2005
Location: WestSider
Contact:

Postby CivicR » Wed Feb 17, 2010 10:58 pm

Yvonne when is the baby due?
Image

User avatar
BlackCity
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 364
Joined: Sat Jan 05, 2008
Location: North, SG
Contact:

Postby BlackCity » Thu Feb 18, 2010 9:52 am

CivicR wrote:Yvonne when is the baby due?


BB........ wow congrates liow ...... :D

Government needs u :supz:
ImageImage

User avatar
yv0nnel0w
8000rpm Red Line
8000rpm Red Line
Posts: 2494
Joined: Sun Feb 12, 2006
Location: Westsiders
Contact:

Postby yv0nnel0w » Thu Feb 18, 2010 4:36 pm

CivicR wrote:Yvonne when is the baby due?


estimated 5th sept.. will post big big here n regulars pls pop by the 1st mth celebration hor! :lol:
Image



Memories are treasure no one can steal.

Parting is heartache no one can heal.

Pple may forget you when u r gone,

but i will remember you no matter how long.

User avatar
yv0nnel0w
8000rpm Red Line
8000rpm Red Line
Posts: 2494
Joined: Sun Feb 12, 2006
Location: Westsiders
Contact:

Postby yv0nnel0w » Thu Feb 18, 2010 4:37 pm

BlackCity wrote:
CivicR wrote:Yvonne when is the baby due?


BB........ wow congrates liow ...... :D

Government needs u :supz:


haha! lol

:lol:

thx!
Image



Memories are treasure no one can steal.

Parting is heartache no one can heal.

Pple may forget you when u r gone,

but i will remember you no matter how long.

User avatar
samcity
4000rpm
4000rpm
Posts: 84
Joined: Thu Feb 01, 2007

Postby samcity » Sat Mar 06, 2010 3:35 pm

yv0nnel0w wrote:
samcity wrote:ya bros, don lose heart, some of the seniors here are tryin their best 2 contact stanley already...pls b patient if reali the worse happen, i believe the spirit of the westsiders will nv fade away over such matters. :)

samcity, recently luck not on ur side ah.. keep on seeing ur ride kena hit in fd club.. go bai bai lar.. or matt black not a good color for u? :lol:


sori for the late reply, ya luck not on my side but already bai bai liao n even draw sutras on my ride liao hopefully it will be better...black is my best col so tink matt black is the same.If black no gd for me, tink few yrs back when my city overturn into the drain i die lo...choy choy choy...anyway congrats on your BB :)

User avatar
funksoulbro
Forum Administrator
Forum Administrator
Posts: 6323
Joined: Thu Feb 12, 2004
Location: Tiong Bahru
Contact:

Postby funksoulbro » Sat Mar 06, 2010 8:28 pm

Guys...i have just sms Stanley...he has replied to my sms.

He says that decals are with him already...he is busy so he will probably pass to Ken aka dchaser. Pls do update me on this matter!

Sorry for the delay.

In future...decals or polo T ordering will have to be approved by me first before proceeding.
ImageImage Image

User avatar
CivicR
8000rpm Red Line
8000rpm Red Line
Posts: 2504
Joined: Sun Dec 25, 2005
Location: WestSider
Contact:

Postby CivicR » Mon Mar 08, 2010 9:32 am

Thanks FSB for the update, how about the decal for 2010? Did Ken speak with U?
Image

User avatar
funksoulbro
Forum Administrator
Forum Administrator
Posts: 6323
Joined: Thu Feb 12, 2004
Location: Tiong Bahru
Contact:

Postby funksoulbro » Mon Mar 08, 2010 1:05 pm

CivicR wrote:Thanks FSB for the update, how about the decal for 2010? Did Ken speak with U?


Nope...wat about the 2010 decals?
ImageImage Image

User avatar
CivicR
8000rpm Red Line
8000rpm Red Line
Posts: 2504
Joined: Sun Dec 25, 2005
Location: WestSider
Contact:

Postby CivicR » Mon Mar 08, 2010 3:54 pm

funksoulbro wrote:
CivicR wrote:Thanks FSB for the update, how about the decal for 2010? Did Ken speak with U?


Nope...wat about the 2010 decals?


We had intention of printing the West Sider 2010 Decal. :wink:
Image

User avatar
Divine
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 345
Joined: Fri Jan 07, 2005
Location: Singapore

Postby Divine » Mon Mar 08, 2010 4:10 pm

yv0nnel0w wrote:
BlackCity wrote:
CivicR wrote:Yvonne when is the baby due?


BB........ wow congrates liow ...... :D

Government needs u :supz:


haha! lol

:lol:

thx!


haha no chance to congrats u leh sister!! lolx.. how r u guys loooong time no see
Image

User avatar
funksoulbro
Forum Administrator
Forum Administrator
Posts: 6323
Joined: Thu Feb 12, 2004
Location: Tiong Bahru
Contact:

Postby funksoulbro » Mon Mar 08, 2010 11:23 pm

CivicR wrote:
funksoulbro wrote:
CivicR wrote:Thanks FSB for the update, how about the decal for 2010? Did Ken speak with U?


Nope...wat about the 2010 decals?


We had intention of printing the West Sider 2010 Decal. :wink:


I see...pls inform Ken about this and let Ken handle this round. Only SHC mods can do decal mass order. If there is any problems, pls feel free to contact me.
ImageImage Image


Return to “West SIDERS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests