Unanswered topicsActive topics

IN LOVING MEMORY OF OUR EX RIDE

Home Of The AirwaveRs
User avatar
mavloo
7000rpm VTEC ON
7000rpm VTEC ON
Posts: 1237
Joined: Wed Oct 26, 2005

Postby mavloo » Fri Jun 22, 2007 11:16 am

Here's mine..! Nissan N16


Image
Image

User avatar
homely
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 413
Joined: Wed Apr 04, 2007
Location: Northern atmosphere

Postby homely » Fri Jun 22, 2007 10:27 pm

:clap: :clap: Nice ride Bro

User avatar
alssionx
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 519
Joined: Fri Aug 11, 2006

Postby alssionx » Sat Jun 23, 2007 12:33 am

Hee! Hee!

My Ex, Ex-Ex & Ex-Ex-Ex Rides:

Image

Image

Image

User avatar
SGPU
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 606
Joined: Sat Nov 04, 2006
Location: Hougang

Postby SGPU » Sat Jun 23, 2007 10:01 am

you know why non are of ex - honda owners . . .???
because honda machine is meant for everybody to own for long . . . :roll: :roll:
people ask, why do i keep a safe following distance? so that others may do their lane changing ABRUPTLY. . .
Image

User avatar
mavloo
7000rpm VTEC ON
7000rpm VTEC ON
Posts: 1237
Joined: Wed Oct 26, 2005

Postby mavloo » Sat Jun 23, 2007 3:03 pm

SGPU wrote:you know why non are of ex - honda owners . . .???
because honda machine is meant for everybody to own for long . . . :roll: :roll:


Wah brother, you talk very well these days leh! hehehehe :lol:

User avatar
SGPU
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 606
Joined: Sat Nov 04, 2006
Location: Hougang

Postby SGPU » Sat Jun 23, 2007 3:25 pm

:cry: i deep keep don't leak. . . 'shen chang bu lou' 8)
people ask, why do i keep a safe following distance? so that others may do their lane changing ABRUPTLY. . .

Image

User avatar
pipimick
7000rpm VTEC ON
7000rpm VTEC ON
Posts: 1012
Joined: Fri Mar 31, 2006
Location: SengKang

Postby pipimick » Mon Jun 25, 2007 10:43 pm

Image

Image

Image

Image
Image

When you dunno the answer, click HERE!

User avatar
homely
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 413
Joined: Wed Apr 04, 2007
Location: Northern atmosphere

Postby homely » Tue Jun 26, 2007 10:48 am

wow ur old and new ride park side by side ah ? :)

User avatar
pipimick
7000rpm VTEC ON
7000rpm VTEC ON
Posts: 1012
Joined: Fri Mar 31, 2006
Location: SengKang

Postby pipimick » Tue Jun 26, 2007 12:49 pm

homely wrote:wow ur old and new ride park side by side ah ? :)


yeah.. both same license plate oso.. hahaha :lol:
Image



When you dunno the answer, click HERE!

User avatar
homely
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 413
Joined: Wed Apr 04, 2007
Location: Northern atmosphere

Postby homely » Tue Jun 26, 2007 8:40 pm

Kool so u have 2 cars?

User avatar
Air Vader
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 531
Joined: Mon Apr 23, 2007
Location: Type-ONE, SPOON SPORTS, KÅ

Postby Air Vader » Tue Jun 26, 2007 8:54 pm

pipimick wrote:yeah.. both same license plate oso.. hahaha :lol:



Wah...another potential Stomp article... :D
same license plate or same license plate number?
Image

User avatar
pipimick
7000rpm VTEC ON
7000rpm VTEC ON
Posts: 1012
Joined: Fri Mar 31, 2006
Location: SengKang

Postby pipimick » Tue Jun 26, 2007 10:24 pm

Air Vader wrote:
pipimick wrote:yeah.. both same license plate oso.. hahaha :lol:



Wah...another potential Stomp article... :D
same license plate or same license plate number?


are u asking if number same, alphabet different? both same number+alphabet.. haha...
Image



When you dunno the answer, click HERE!

User avatar
pipimick
7000rpm VTEC ON
7000rpm VTEC ON
Posts: 1012
Joined: Fri Mar 31, 2006
Location: SengKang

Postby pipimick » Tue Jun 26, 2007 10:28 pm

homely wrote:Kool so u have 2 cars?


i have 2 "kahs" but rented only 1 car (the back owned the car) :twisted:

day of collection, while waiting for SE, saw my ride and park side by side lor.. :lol:
Image



When you dunno the answer, click HERE!

User avatar
chngdon
9000rpm Rev Cut
9000rpm Rev Cut
Posts: 4782
Joined: Thu Apr 20, 2006
Location: woodlands

Postby chngdon » Wed Jun 27, 2007 12:16 am

pipimick wrote:
homely wrote:Kool so u have 2 cars?


i have 2 "kahs" but rented only 1 car (the back owned the car) :twisted:

day of collection, while waiting for SE, saw my ride and park side by side lor.. :lol:


Hahaha... not wonder look so black to basic compared to your previous pix.. :lol: :lol: :lol:

User avatar
ryanyusoff
6000rpm VTEC ON
6000rpm VTEC ON
Posts: 414
Joined: Thu Mar 29, 2007
Contact:

Postby ryanyusoff » Wed Jun 27, 2007 12:40 am

Image

(so sorry for the big pic.i'm not trying to show off.it's just that i dunno how to resize it.no matter how i tried,it still is that big)
my dad take over the ride already..good FC,nice looks.Just the interior a bit cramped.good car for youngsters and ladies.
ImageImage
Image


Return to “Airwave”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests